آونـدان
طرح ایستگاه سبز
18 تیر نزدیک است و ما هنوزبر سر یک آکسیون مشخص به نتیجه نرسیدیم.فکر کنم دیگر در مورد اینکه آن اکسیون راهپیمایی نیست بحثی نمانده باشد ؛ چه اگر بحثی مانده و دلایل قویی دال بر برگزاری راهپیمایی داریم راه بحث همچنان باز است.
به هر روی من امروز فکر کردم ایده خود را بیان کرده و با شما دوستان به بحث بگذارم تا بتوانیم با این شروع، سایر ایده های کم هزینه ولی موثرو فراگیر را که به فکر هر کداممان میرسد ،مرور کرده و در راستای ارتقای آنها بهم کمک کنیم .
قبل از بیان هر ایده ای همه میدانیم برای برگزاری یک آکسیون کم هزینه و،مدنی وفراگیر نیاز به رسانه ای قوی داریم که جنبش سبز و بالاترینی ها بارها وبارها در موارد مختلف خلاقیت خود را همچون شعار نویسی،اسکناس نویسی ،برچسب و... به کار برده اند .
واما آکسیون پیشنهادی ،" ایستگاه سبز"
از همه سبز ها بخواهیم روز 18 تیر از ساعت 6 تا 8 بعد از ظهر از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و همراه خانواده به نزدیکترین ایستگاه اتوبوس یا مترو مراجعه کرده و سوار این وسایل نقلیه شوند .
به نظر من این کار چند مزیت دارد :
1)آکسیون هایی از این دست تمرینی است برای برگزاری آکسیون های سراسری وحتی مارا برای اعتصابات فراگیر آماده میکند .در واقع به ما می آموزد چگونه رفتارهایی را انجام دهیم تا حکومت نتواند به مردم آسیب برساند وهم اینکه چگونه با روشهای مدنی حکومت را از پای درآوریم .
2)تمامی اعضای خانواده (خردسال و پیر )بدلیل بی خطر بودن آن قادر به شرکت در این آکسیون هستند .
3)مزدوران در کمین نشسته سر در گم از اینکه چه بر خوردی با این حرکت کنند .
4)و با اینگونه فعالیت هاست که ما میتوانیم بیشمار بودنمان را به منصه ظهور بگذاریم.
به یاری همه سبزها برای بهتر شدن این ایده یا ایده جدید و جایگزین نیازمندیم .
ما همه با هم هستیم
بلوط(عضو آوندان)
سوم تیر ماه یک هزار و سیصدو هشتادو نه
نوشته شده در ۱۶:۱۱ توسط خودم. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
0 Comments:

ارسال یک نظر