آونـدان
آقای سازگارا با اجازتون مدتهاست که ایمیلهایت را ندیده از اینباکس حذف می کنم!

اگر چه زمانی با اشتیاق ایمیلهای ارسالی از گروه آقای سازگارا را تعقیب می کردم و همچنان هم فعالیت کردن از جنس کارهای ایشان را ستایش می کنم اما مدتیست که به محض دیدن پیامهای ایشان آنها را حذف میکنم!
دلیلش این است که به نظرم آقای سازگارا از جو عمومی حاکم بر جامعه به واسطه دوری جغرافیایی درک درستی ندارند.
اطمینان دارم که ایشان دلسوز واقعی هستند و درک می کنم سختی کارشان را که ملزم به صرف وقت روزانه برای آماده سازی فایل های صوتی و تصویری روزمره می باشد. 
فعالیت رسانه ای به این سیاق را هم واقعا می پسندم و اعتقاد دارم نفوذو تاثیر زیادی دارد.
این حق را هم برای ایشان قایلم که آن طور که خود صلاح می دانند برنامه سازی کنند.
اما با وجود انگیزه های پاک ایشان و تلاش قابل توجهشان در این زمینه متاسفانه من دچار دلزدگی و بی میلی نسبت به برنامه هایشان شده ام آن طور که دیگر برنامه های روزانه آقای نوری زاده را هم نمی بینم و دلیل هایی هم دارم.
اول اینکه ایشان با وجودی که مخاطبین بسیاری را هدف گرفته اند اما به نظر از سلیقه و نیاز های آنها بی اطلاعند و شاید دغدغه حفظ این رویه بیشتر از این دغدغه است که چه بگویند.
دوم اینکه متکلم وحده شده اند و در این عرصه فراخ بسیار حرف و موضوع تکراری را ارائه می دهند بدون توجه به اینکه سوالات اساسی مخاطبان را پاسخی بیابند.
سوم اینکه گویی استراتژی و چارچوب خاصی  را در نظر ندارند که در قالب آن فعالیت کنند و سخن برانند و باری به هر جهت و بی توجه به افکار عمومی همواره سخنانی می گویند که بسیار از ایشان شنیده ایم.
اگر این را می گویم به خاطر علاقه ایست که به ایشان دارم و دوست دارم تلاشهای ایشان ثمری داشته باشد و نه اینکه مثل امام جمعه های تفنگ بدست بر منبر هر روز خود طرح مسئله کنند و خود هم پاسخ دهند که فقط رفع تکلیف کرده باشند و مخاطب هم از این گوش بشنود و از گوش دیگر در کند!
نوشته شده در ۳:۴۶ توسط خودم. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin