آونـدان
« برده آمریکایی » ، عنوان توهین اخیر کیهان به رییس جمهور سیاهپوست ایالات متحده
اینکه در لابلای هر صفحه از روزنامه کیهان بتوان ناسزایی را پیدا کرد ، تازگی ندارد.
کیهان تریبون فحش پراکنی رژیمی است که اگر چه در مقام شعار خود را اخلاقمدارترین رژیم می خواند ولی حتی رسانه هایش نیز از پایبندی به ابتدایی ترین ادبیات اخلاقی مبری هستند.
جالب اینکه کیهان و رسانه های رسمی حاکمیت در مسیر حمایت از رژیم جمهوری اسلامی از کوچکترین لغزش کلامی منتقدین و مخالفان خود در نمی گذرند .
جنبش سبز که اینک به هیات یک آلترناتیو ساز جدی برای این حاکمیت ظهور کرده و نهادینه گشته ، عمده تمرکز خود را بر غیر اخلاقی بودن افعال حاکمیت متمرکز نموده و هر چند بر قانون گریزی ها و لزوم اجرای بی تنازل قانون اساسی فعلی نیز تاکیدات جدی دارد اما شاید اقبال عمومی به این جنبش فراگیر ، اثبات اخلاقی بودن این حرکت اعتراضی می باشد.
اینکه مطلع خیزش مردمی علیه اعمال غیر اخلاقی حاکمیت بوده پشتوانه و اعتباری بزرگ را به حرکت سبز ایرانیان بخشیده است.
جامعه امروز ایران از بعد التزام به اخلاقیات اینک در موقعیت بحرانی بسر می برد و شاید در این موقعیت و از این زاویه نظر نیز بتوان جنبش سبز را منجی متناسب با چنین شرایطی هم برسمیت شناخت.
در این فضای اخلاق گریز سیاست ایرانی و در میان تحریکات رسانه ای اهمیت اخلاقی مبارزه کردن نتنها نیاز مبرم بقای جنبش سبز است بلکه لازمه امیدواری به چشم انداز ایران فردا می باشد.
ایرانی که در غفلت از اخلاق و انسانیت ، بر آوردن هیچ آرمانی را بر نخواهید تابید.
کیهان نماد بی اخلاقی و تضاد رژیم جمهوری اسلامی با اصول بدیهی حقوق انسانیست.
سبز بودن را باید همواره به پاسداری از انسانیت یاداور بود و حقوق بشری را می بایست چارچوب رسمی این مبارزه سیاسی دانست و به حدود خطوط قرمز اخلاقیات و حقوق بشر تجاوز ننمود.
ما با آنها متفاوتیم.
ما سبزیم.
لینک توهین کیهان به رییس جمهور ایالات متحده در تاریخ پنجشنبه پنجم خردادماه سال نود خورشیدی

نوشته شده در ۴:۰۲ توسط خودم. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin