آونـدان
افشای جاسوسی وزارت اطلاعات از احمدی نژاد ، اختلاف در ترکیب اعزامیان به نیویورک

این متن با امضای « شاهد » به آوندان ارسال شده و در آن نویسنده ادعا کرده اطلاعات موثقی نیز در دست دارد . همچنین «شاهد» می گوید که این گزارش را برای بسیاری از سایت ها و رسانه ها ارسال نموده ولی منتشر نشده است. با اینحال آوندان بدون تایید و یا رد این اخبار را با مختصری تغییر در اختیار اعضا و مخاطبین قرار می دهد.


شنیده ها حکایت از وجه جالب مناسبات میان حاکمان ایران دارد.

گفته می شود که مصلحی در هیات وزیر اطلاعات ، اخبار ویژه ای از دولت را در اختیار رهبری گذاشته که چگونگی جمع آوری آن از جلسات خصوصی رئیس دولت و نزدیکانش محل مجادله شده است.

هر چند شنود مسئولین ولو سران قوا در این رژیم چندان مسئله شگفت انگیزی نیست اما بی ملاحظگی مصلحی در انتقال بی پرده مشروح جلسات و اعتقاد احمدی نژاد بر غرض ورزی و تفسیرهای خلاف واقع مصلحی ،چالش بر انگیز شده است.

گویا دامنه گزارشات ارسالی به دفتر رهبری حتی به تکمله های فقهی در باب اعتقادات جنجالی احمدی نژاد و دوستانش نیز کشیده شده است.

این زمزمه های در گوشی از مجلس می باشد .

احمدی نژاد از این برخورد بر آشفته و چنین تمسخر و بی اعتمادی به خود را بر نتابیده و توهین آمیز دانسته است.

همچنین گفته می شود که مصلحی درباره ترکیب هیات اعزامی به سازمان ملل تمرکز نموده و اخیرا بصورت خزنده در این باب اظهار نظر می نمود تا شاید مسالمت جویانه ترکیب مورد اطمینان رهبری را به دولت تحمیل کند. این اقدام مصلحی که با هماهنگی دفتر رهبری اعمال می شد به ناگه بواسطه تذکرات و اطلاعاتی که به احمدی نژاد رسیده بود رمز گشایی شده و سبب خشم رییس دولت می شود.

اینکه صرفا اقدامات احتمالی باند احمدی نژاد جهت مهره چینی مجلس آینده باعث شد تا دفتر رهبری وظایف بیشتری به وزارت اطلاعات محول کند و یا موضوع دیگری موثر بوده ، چندان واضح نیست . اما به هر حال دفتر رهبری با هر انگیزه ای نسبت به ترکیب افراد اعزامی به نیویورک دچار وسواس نامعمول شده و حتی با اعمال نظر وزارت اطلاعات لیست سیاهی از کسانی که نباید به نیویورک سفر کنند نیز تدارک دیده است.

احمدی نژاد این اقدامات را به بی حرمتی تعبیر نموده و گفته است به هیچ وجه در مقابل تضعیف اعتبارش مصالحه نمی نماید.

با این تفاصیل به نظر می رسد که مسئله آنچنان شخصی شده و حساسیت های نزدیکان احمدی نژاد و خود او را بر انگیخته که به نظر می رسد دنباله ای طویل خواهد داشت.

از سویی برخی نمایندگان فراکسیون اصولگرا سیاست تبلیغ برای احمدی نژاد را اتخاذ نموده اند تا با برجسته کردن ولایت مداری احمدی نژاد او را در عمل انجام شده قرار دهند و حرکت بعدی احمدی نژاد را به وی تحمیل کنند. و کوتاه آمدن محتمل احمدی نژاد را به ولایت مداری وی منتسب نمایند. البته از انگیزه این نمایندگان برای جلب نظر حاکمیت به خودشان نیز نمی توان چشم پوشید.

اینکه پلتیک نمایندگان در این پادر میانی چقدر موثر افتد را باید به آینده نزدیک واگذاشت.

این خبر مجموعه شنیده هایی است که در میان نمایندگان مجلس رد و بدل می شود.


شاهد

نوشته شده در ۲:۴۸ توسط خودم. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin