آونـدان
چیره باد اراده آهنین مردم ( پیامی به مردم تونس )

خواهران و برادران تونسی!

از ایران کشور استبداد زده و قربانی تمامیت خواهی کوته فکران حاکم به شما درود می فرستیم.

می دانید که چندی پیش زنان و مردان ایران زمین نیز چون امروز شما با خواست و نیتی انسانی به پا خواسته و با نمادهای سبز کوشیدند تا ارزشهای انسانی را در این ملک سیه روز برویانند.

نشد تا کنون چون حاکمیت مستبد با نهایت سنگدلی برای دوام بساط ستمگری اش از هیچ ابزاری چشم نپوشید.

ما نیز چون شما عزیزانمان را در خون غلطیده یافتیم که گلوله های تک تیر اندازان دیکتاتور بی رحمانه سینه هایشان را شکافته بود .

ما نیز چون شما در خفقان حاکم مفری در فیس بوک و تویتر جسته بودیم تا با همفکری و تبادل اندیشه هامان شاید راهی بیابیم برای پایان این استبداد اما چه غمگنانه مجال همفکریمان به تنها مکان به اشتراک گذاشتن تصاویری شد که موبایلها از جنایات مزدوران ثبت کرده بودند و می دانیم این نیز سرنوشت صفحات فیس بوک و تویتر شما هم بود.

بسیار از این شباهت ها میان ما و شما می توان جست چرا که هم ما و هم شما خواسته های انسانی خود را پیگیر هستیم و انسان ها نیز به هر رنگ و مرام پیش از هر چیز انسان و یکسان اند. اما از سوی دیگر ستمگران را نیز همگون یکدیگر می توان دید چرا که در جبهه تقابل با انسانیت و حقوق بشر هر چه کنند موضعی در برابر ارزشهای انسانی است.

نظاره قیام شما و شباهت های بلا انکار آنچه بر شما و ما از سوی مستبدین می رود اثبات کننده تساوی انسانهاست بلکه فراتر از آن در نهضت شما تبلور عینی قدرت اراده جمعی را می توان دید و به آن ایمان آورد.

حرکت شما و پیروزی محتومتان که در واقعیت نیز نمود یافته دلگرمی ما و همه کسانی است که فارغ از هر ایدئولوژی یا کاریزما ، متکی به تشخیص عمومی در برابر دیکتاتور قد علم می کنند و پاسداشت انسانیت را بر هر وابستگی دیگری مقدم می دارند.

اگر چه شقاوت و هجمه تبلیغی و نظامی مستبد ملک ما تا کنون او را برقرار واداشته اما شما امیدواری را بار دیگر میان جماعت آزادیخواه ایرانی برگردانده اید .

توفیقتان امید ، افتخار و دلگرمی ما و لرزه ایست که به جان دیکتاتورهای مردم فریب می افکند.

ما نیز در کنار شماییم.


(در صورت تمایل به تایید حرکت مردمی در تونس و امضای این نامه به عنوان یک آکسیون تبلیغی علیه دشمنان ملت می توانید ایمیلی حاوی نام خود به آوندان ارسال نمایید. با کثرت تایید کنندگان ، این نامه به شکلی شایسته در رسانه های معتبر بین المللی منتشر خواهد شد)

نوشته شده در ۲:۰۲ توسط خودم. مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin